sommar, sommar, sommar!

Just nu, precis i denna sekund känner jag ett otroligt behov av att bada! Men det går ju inte, sitter ju för fan hemma för andra veckan i rad men en förbannad förkylning som vägrar ge med sig!

Hur som helst så skiner solen utanför fönstret och jag känner att sommaren är på väg. Det är den förmodligen dock inte, det blir väl snö på fredag eller nåt... Hur som helst så spelar det ingen roll för förr eller senare kommer sommaren. Längtar som bara fan!

Jag har lovat mig själv en sak också; den här sommaren ska jag inte göra någonting jag inte vill och jag tänker inte få dåligt samvete för någonting som jag inte kan påverka!

Nej, nu blir det väl av att knarka några till Alvedon för att motarbeta huvudvärken och packa ner sig i soffan och kolla på Avatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0