lyckan är total!

Idag har varit ytterligare en underbar dag som helt enkelt inte kunde varit bättre! Har bara två uppgifter kvar, en tills imorn och en tills om en vecka, Peter lovade att skriva mitt referens brev tills nästa år när jag söker till Skottland igen och det är underbart väder! Ske dessutom på skiva ikväll, jag har en bra hårdag och det verkar inte vara några problem vad gällade det än så länge! Det börjar till och med gå över - kanske var det bara en fas. Det känns underbart!

Filosofiprovet. Det är nästa sak på tapeten. Måste göra klart sista instuderingsfrågan innan halv 10 när jag ska bussen så att jag slipper göra den imorn på håltimmen innan provet.

Tänk att fyra ord kan göra så mycket för en människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0