10 vs. 1

Idag har varit en helvetesdag! Jag har inte mått så dåligt på länge! Vet inte varför men det beror inte bara på sjukdomen. Vet inte.
Hur som helst kom jag snabbt fram till att det gick cirka 10 dåliga saker på varje bra sak under dagen.


Dom dåliga sakerna gick mig verkligen på nerverna... hela tiden!

  • Förkylningen.
  • Huvuvärken.
  • Tröttheten.
  • Att jag måste göra den muntliga redovisningen av projektarbetet på måndag nästa vecka; själv!
  • Att jag inte känner någon smak.
  • Att vissa inte verkar förstå att jag inte är riktigt frisk än.
  • Att jag blir irriterad för minsta lilla, hela tiden.
  • Att alla läxor vi har är kvar och att det inte verkar spela någon roll vad an gör, någon har alltid någonting att klaga på.
  • Att ingen ens verkar bry sig om att fråga.
  • Att jag inte kunde bli på bättre humör, det var på väg ett tag men det gick över.


Men som jag sa, det gick en bra sak på de 10 dåliga.

  • Att få träffa baby igen - har verkligen saknat henne!<3

Kommentarer
Postat av: Baby <3

Jääävlar, vad snyggt du har gjort ;O ;O :D <3<3

Aaaaaaaaw, babylove! Jag har saknat dig också, saknar du nu också :( Bli ännu friskare :P

Puss puss

2010-05-11 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0