yawn...

Idag är jag för trött för mitt eget bästa. Sov 15 min för länge, snoozade om och sen, precis när man ska gå till bussen så får man reda på att 9 busssen räcker. Skjut mig! Aja, nu sitter jag på Farmville som jag så länge föraktat och hållit mig borta ifrån. Nu är jag fast. Inte lika illa som de som skolkar i en vecka för att skörda sina melonplantor men jag tycker det är kul. Den ni, det hade ni inte räknat med va?

Hade en stört konstig dröm inatt. Det kändes otroligt verklig och i själva drömmen kommer jag ihåg att jag tänkte "Gud vilken konstig dröm". Jag hatar sånna drömmar för när man vaknar är man osäker på om de har hänt på rikigt eller inte. Hur som helst så satt vi i klassrummet och jag lutade mig emot en person som jag inte träffat på 2 år. Personen i fråga och jag kom inte direkt överens från början och det förstörde allt. I drömmen lutade jag mig emot personen, låg nästan i armarna medan vi hade spanska lektion, vilket jag inte haft på 1 år - Halelujah! Hur som helst så slutade det med att personen kysste mig.

Vet inte varför men på något sätt kände jag mig trygg i personens armar. Konstigt konstigt. Varför ska drömmarna alltid få en att tänka till? Kan de inte bara vara där och endast förgylla sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0