top 6

Jag var på bio igår, kollade på Prince of Persia och insåg snabbt en sak. Jävlar vad het Jake Gyllenhaal är! Jag har tyckt han varit snygg och vacker innan, nu är det fan uppenbart att Jag är kär i mannean!
Men det är inte bara Jake som är snygg som krigare i en annan tid; här är min top 6 lista på hetingar; är det bara jag som ser en viss likhet eller mer än en gemensam nämnare?

Nr 1: Jake Gyllenhaal

Vad kan man säga? Titta på honom!
et finns inte en millimeter av den mannen jag inte skulle kunna tänka mig att be för!

Nr 2: Orlando Bloom

Oj, oj, oj. Het är han. No doubt about it!

Nr 3: Brad Pitt

Brad Pitt. Han må se ut som skit i verkligheten men va fan?
Titta på honom - sex on legs!

Nr 4: Heath Ledger

Det finns inte så mycket att säga. Han är vacker, det är han.
Han är en underbar skådespelare också. Att han råkade få en roll som riddare
under medeltiden var bara ett STORT plus.

Nr 5: Gerard Butler

Okej, han kanske är lite över-pumpad i filmen men jävlar - het är han!

Nr 6: Collin Farrell

Mums! Sexigt värre vill jag medela - även om det finns filmer han är hetare i!


Kommentarer
Postat av: tess

haha du har så rätt där jenny! Prince of persia snubben, drägglade när ja såg filmen!

Synd att heath ledger e död =(

2010-06-11 @ 11:34:09
URL: http://tjockiszmul.blogg.se/
Postat av: Cissi

hihi du gillar krigare och hästkillar! :D



brad pitt är RAWR men bara när han ser ut som i mr. and mrs. smith! ;D



puuuusssssss<3<3

2010-06-12 @ 00:43:46
URL: http://smackthat.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jake är SJUKT snygg ja... Men snyggaste är Gerry ;) Och han är MIIIIIIIIIN <3<3<3<3! :O :P

Colin Farrell - mhmmmmmmm. Dock gillar jag inte hans ögonbryn xD

Heath Ledger - <3 RIP! Har alltid gillat honom, snygg och otroligt bra skådespelare!

Orlando Bloom - What to say? Snygg, het, SNYGG xD

2010-06-12 @ 13:48:03
URL: http://wessung.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0