long time no see

Det var ett tag, det kan jag hålla med om. Har haft en hel del på gång också till mitt försvar. Arvika som sagt, sen blev det direkt upp till Norrland. Bilder på detta kommer, orkar bara inte med det just nu, är alldeles för trött.

Inatt blir det tredje gången på ungefär tre veckor som jag sover i min egna säng. Underbart! Ska nog kolla på en film innan i alla fall, riktigt trött nog att sova är jag nog inte än i alla fall. I Love You Phil Morris eller Hachiko - A Dog's Story blir det nog. Beror på om jag vill skratta eller gråta.


    



Bögporr McFly-style! Bokstavligen. De ställde upp på en photoshoot för Attitude, en känd gay-tidning i UK.
Underbart måste jag få säga, eftersom att tidningen finns att köpa i Sverige också. Jag vet vad jag ska köpa för min månadspeng (om jag bara hade en så).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0