pengar pengar pengar

Varför blir folk lyckliga av pengar? Eller kanske man ska fråga, varför blir man olycklig om man inte har dem?

För en vecka se räknade jag ut att jag skulle gå back den här månaden, och nästa. Men så i torsdags kom ett kuvert dom inne höll 5.000 kr jag hade fått ett stipendie. Sen fick jag 1000 av mamma och pappa, 320 av farmor och farfar och sen så kom studiebidraget mitt upp i allt också så från att gå från pank i onsdags är jag idag 7370:- rikare! Dock ska 500 till mamma och pappa, 40 till Danni, 360 till studentskivor så det blir inte så mkt kvar med tanke på att 5000:- ska in på banken.

Så återigen varför blir man glad om man får pengar men samtidigt mår man dåligt när de försvinner?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du börjat blogga igen! och grattis till stipendiet <3

2010-03-03 @ 21:51:51
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0