gaah...!


Jag var på världens bästa humör idag men av någon anledning gick det över. Kanske för att alla runt omkring mig envisas med att vara allmän otrevliga eller bara sura helt enkelt. Är det bara jag eller gör detta tråkiga väder, dessa gråa färger, alla till omkringvandrande surpuppor? När den ena är glad är den andra olidligt butter. Jag orkar inte längre. På något sätt känns det som om det är mitt fel att folk är sura, som om det är mig de är sura på... Så kan det väl ändå inte vara? Inte alltid i alla fall...

Fick ett mail from skolan jag har sökt till tills i höst idag också och fick nästan andnöd när jag såg att de vill att jag tar del av en telefonintervju... Jag föreslog fredag som ett bra datum eftersom att vi är lediga då, hoppas verkligen att det går bra. Sumpar jag det här kan jag kyssa min chans att komma in goodbye...

Ska nog skriva lite nu, innan jag äter middag och sen bereder mig för sängen. Är ovanligt trött och känner inte alls för att vara vaken, speciellt inte när man tjaffsat med personen som betyder mest för en. Orkar inte med sånt och verkligen inte när personen gör en höna utav en fjäder; otroligt onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0