tom

Känner mig tom idag. Det känns som om det inte finns någon jag, någon Jenny idag. Jag kunde lika gärna legat i sängen hela dagen, det skulle inte ha gjort någon som helst skillnad. Jo huvudvärken kanske hade varit frånvarande. Undrar varför den ens finns. Förmodligen på grund av alla läxor vi har. Högen, berget med uppgifter som bara väntar på att bli gjorde. Oj vad jag längtar. Har i alla fall gjort understrykningar i två texthäften. Nu är det bara själva arbetena till de texterna, ett arbete där jag måste lösa en konflikt helt själv, ett arbete om Jugoslavien, en muntlig presentation till projektarbetet och en bok som ska läsas. Inte så mycket. Det hinns nog med om jag får resten av livet på mig, med enstaka mat/toalett pauser.

Sitter och kollar ut igenom fönstret och vad ser man? Snöblandat regn. Gud va trevligt (lägg märke till ironin). Orkar verkligen inte med skit väder nu när man mår som en total sophög.

Varför kan jag inte få vara någon annanstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0