sol!

Solen skiner. Helt otroligt! Ändå sitter jag inomhus... Varför? Läxor. De är färre än förut i alla fall! Nu har jag bara två redovisningar, ett prov och en uppsats kvar. Det jag har mest ångest över är redovsiningen av projektarbetet som jag ska ha nu på måndag. Jag fattar inte vitsen men att redovisa någonting för någon som har läst skiten, sett det en gång och sen varit med under hela processen. Jag förstår verkligen inte. Aja, det måste göras; det räknas ju trots allt in i betygssättningen, ytterligare någonting som stör mig till förbannelse!

Funderar dock på att gå ut och sätta mig. Det skulle vara skönt att kunna göra det utan att ha en massa skit att tänka på också.

Ska ut med Marcus och Mari ikväll också, trevligt! Anna ska med, Robin och Alex också, ännu roligare! Emil's blir det, men först förkrök! Men på tal om Alex. Hur kommer en 16-åring in på MP? Jag förstår inte.. Om någon vet, var snäll lämna en kommentar med svaret, jag blir inte klok på det hela. Först kommer han in på PG's dessutom. Otroligt! Aja, det blir väl så när man är närmare 2 m lång!

Nej, ju ska jag ut i solen, en liten stund i alla fall innan det är dags att gå in igen om göra sig i ordning, någonting som jag inte känner mig så värst taggad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0