läxor, läxor och mer läxor...

Vet inte vad jag ska göra. Jag har alldeles för mycket att göra just nu. Orkar inte med allt skit som har med skolan att göra plus allt skit som inte har med skolan att göra. Dock är det mer i skolan är utanför för tillfället och det är väl lika bra det för hade det varit nästna lika mycket hade jag inte klarat av ens hälften av det.

Vi har sex stora uppgifter till den här veckan och nästa. Bland annat ska vi lösa en konflikt som inte ens FN har klarat av och analysera en annan. Alltså... Jag undrar om lärarna fattar att de inte ska ta livet av eleverna innan de tar studenten. Jag tror inte det.

Hur som helst - igår fyllde Jill år - 20! Stoooood flicka nu! MP blev det och sen hem efter liten omväg.

Nu ska jag fortsätta med mitt försök att återförena turkcyprioter och grekcyprioter... Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0