kanske, kanske inte

Idag är en otroligt bra dag måste ja meddela! Vet inte varför men jag vaknade på helt rätt sida och allt har bara flutit på sen dess. Ingen har varit sur, ingen har klagat, ingenting dåligt har hänt. Baby kunde dock varit i skolan men hon är ju på bättringsveägen i alla fall och det är ju alltid något.
Ska till arbetsförmedlingen senare idag med Cissi men först en liten visit till syo; hon om någon måste väl kunna räta ut min framtid, eller?

När jag kommer hem ska jag sola! Somnade i solen igår, inte världens smartaste men det var jävligt skönt kan jag meddela! Ska kanske inte somna idag, då kommer jag säkert bränna mig, men en liten stund i alla fall. Då kan man ju passa på att läsa lite ur boken jag lånade igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0