i've done it my way

Idag har det hänt grejor! Inte i skolan men i alla fall. Där satt jag mest vid datan och sen så deltog jag på en totalt meningslös lektion. Okej, filosofin är alltid totalt meningslös. Hur som helst så skrev jag in mig på Arbetsförmedlingen. Det gick väl bra, fick dock reda på att jag inte kan komma tillbaka förän efter studenten. Aha tänkte jag men så får det bli. Har i alla fall tutat ihop ett CV nu och sen får vi se om det duger. Jag har ju trots allt inte så mycket arbetslivserfarenhet, eller vad det nu heter. Hoppas det går bra i alla fall.

På fredag blir det syo, ska prata lite om min icke-existerande framtid. Ska söka lite kurser och så, det blir nog bra. Den bär det av, fortfarande på fredag, till House of Pain och A.N.T där jag förmodligen ska tatuera mig, någon av dem blir det, det beror bara på vilken av dem som är billigast - tror att de är likvärdiga när det kommer till själva tatueringen. Cissi ska vara så snäll att följa med!<3

Fick en smärre chock idag när jag kollade i allmanackan. Jag tar studenten om ungefär två veckor. Om två veckor är jag klar med gymnasiet. Om två veckor är jag arbetslös... That sucks!

Jag envisas i alla fall med att jag har mina 9 veckors sommarlov innan jag blir arbetslös - det dämpar ångesten en aning!


Kommentarer
Postat av: Cissi

vi var duktiga som var och skrev in oss på arbetsförmedlingen! :)



Jag följer mer än gärna med<3 spännande juh :D

2010-05-20 @ 00:35:55
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0