where did it go?

Ångest!
Sommaren är snart slut! Eller alltså inte slut som i över utan som i 'jag har inga dagar över'.
Jag har några dagar här och där, lite hit och lite dit men inget som passar.

Om en vecka åker jag till Norrland, innan dess är det kryssning. Dom dagarna imellan där är de jag vill öra något med inte tillgängliga. Sen kommer jag hem från Norrland, har 4 dagar på mig att göra något. Eller vänta, tre dagar eftersom att jag ska på teater en av dagarna. Sen är det Arvika i en vecka, direkt från Arvika tillbaka till Norrland och sen är det Augusti, då ska jag iväg under tre dagar men sen är det inte så mycket mer. Ursäkta mig men where did my summer go?

Önskar att jag hade mer tid. Mer tid att göra saker. Men samtidigt är det skönt att ha saker att göra hela tiden. Hatar att bara sitta ner och inte göra någonting.

Halva sommaren har inte ens gått och det känns som om personer glider ifrån en. Som om folk inte vill ha med en att göra och därför inte hör av sig. Jag har inte hört av mig till folk heller av enkla anledningar, vissa har precis träffat någon (Vill inte störa direkt) andra har bara ögon för vissa kompisar och ignorerar resten (Det suger. Det kanske inte är så men det känns verkligen så, värt att tänka till kanske?). Andra är inte hemma. Vissa verkar faktiskt villiga att göra någonting men såklart kan vi inte samma dagar.

Det känns som om vissa personer faktiskt vill hålla kontakten. Jag tänker göra mitt bästa - resten skiter jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0