Fråga

Vad roligt - min första fråga! Den är från en tjej som heter Sara:

hej!
hur visste du att du var lebb? hur har din omgivning behandlt dig, skola,lärare?

Hur jag visste... oj? Jag vet inte - jag är inte lebb btw (bisexuell^^) men jag hade samma känslor för en tjej som en heterosexuell har för killar, svårare var det egentligen inte. Men det år såklart problematiskt om man inte vill erkänna det för sig själv. Men jag vet själv att jag försökte trycka tillbaka känslorna eftersom att jag inte visste om hon kände likadant; men det gjorde hon. Thank God!
Men jag tycker inte att jag har blivit behandlad annorlunda av omgivningen. Jag springer ju inte omkring och skriker att jag är ihop med en tjej. Frågar någon säger jag såklart som det är men jag är inte den sortens person som häller mitt privatliv över allt och alla. Men de som vet har tagit det bra, kommer ihåg att min engelskalärare tyckte det var bra att jag stod för den jag var. Kompisar, både privat och i  klasserna har tagit det bra. Alla omkring mig har tagit det bra, kort sagt.

Oj det blev ett långt svar, hoppas det dög - det var ju trots allt min första fråga.
Någon som undrar något mer, bara att fråga - jag bits inte♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0