Frånvaro

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har en anledning, jag är på landet. Dock bara de senaste 6 dagarna så det täcker inte helt den dåliga uppdateringen, men men.
Hur som helst så kommer jag hem imorn igen, så då kanske det blir lite mer skrivande men jag skulle inte räkna med det eftersom att jag har ganska mycket att göra. Ska packa upp och packa om för Arvika, iväg på teater med älsklingen, ut med kompisarna, ner till Arvika = inget internet och sen upp till Norrland igen. Så inget riktigt bloggskrivande förän i augusti, I'm afraid.

Bilder från sommaren hittills kommer, så småning om, förmodligen i veckan. Kanske lyckas få in ett eller annat videoklipp också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0