för jag går på högskola

Idag registrerade jag mig på Södertörns Högskola, kursen Retorik A (engelska) och fotograferades för passer-kort osv. Det gick bra, Baby följde ju med. Imorgon blir det bara att ta det lugnt, ta hand om mensvärken(!) och sen på torsdag så blir det intensivt pluggande på teorin till körkortet. Har inte alls lust med det längre men va fan, nu har man börjat så då är det bara att avsluta det hela.

Vet inte om jag ska fortsätta med den där bloggen heller. Kanske startar en ny, kanske lägger av helt, kanske inte lägger av eller byter alls. Just nu vet jag inte vet bara att jag inte alls tycker om den här bloggen. Inte alls. Inte namnet på den, inte designen, inte det jag skriver. Vet inte vad felet ligger egentligen, tycker bara inte om det.

Det är en ny fas i mitt liv nu, kanske är det dags för en ny blogg eller så kanske det rent utav är en ny fas, n bloggfri sådan. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Cissi

du får inte sluta!

2010-08-25 @ 02:05:41
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0