nej men strunta i mig ni bara

Just nu känns det som om jag kommer i sista rummet, hela tiden. Det jag vill, det jag brinner för, det jag tycker och tänker. Det spelar ingen roll för det du vill, tycker tänker och anser, det är mycket viktigare och det är framför allt det som är rätt, eller?

Orkar inte med dessa fraser just nu:

"Men jag då?"
"Jag skulle tycka"
"Jag tycker"
"Det tycker jag skulle vara"
"Men det spelar ingen roll för att"
"Det kommer ändå inte fungera"
"Du kan inte leva på drömmar"
"Men så blir det ändå inte"

Varför kan inte jag få drömma? Bara en gång? Bara om en sak? Bara för den här gången hoppas att det kommer fungera? Det spelar ingen roll vad jag säger, du kommer väl ändå ha rätt. Du har ändå en åsikt. En som är bättre än min.

Kommentarer
Postat av: linnea

what has happened??

2010-04-17 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0