motorstopp

Bokstavligen, inte bara när det gäller läxorna.
Övningskörde med pappa idag igen och det gick mycket bättre. Fick till en början köra på parkeringen, igen, sen fick jag åka till en annan parkering längre bort innan jag körde tillbaka till den första parkeringen. Sen när jag var på mitt sista varv på parkeringen sa ahn åt mig att köra ut på vägen och jag fick en chock.
I alla fall så kom jag nästan hem innan det var dag för ytterligare ett motorstopp. Inte okej! Och med tanke på att vi är tvungna att springa igång bilen pga batteribrist så blev det lite pinsamt eftersom att det var mitt i en korsning... :/
Aja, jag är glad att pappa är stolt, jag är också stolt!

Pappas 'morot' varenda gång jag skulle springa igång bilen: "Se det från den ljusa sidan, du får motion"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0