sömnlös

Har inte sovit något än inatt. Jag vet inte varför. Jag är trött men inte trött nog att sova. Trött i kroppen men inte i psyket. Tankarna fortsättar att snurra, strömma till oavsett att jag egentligen bara vill däcka, mitt på sängen. Hatar när det är så. Plus att det blir bättre av att jag hör fåglarnas ständiga kvittrande; allt på grund av att jag måste ha fönstret öppet eftersom att jag inte kan sova om det är för varmt. Hate it!

Te. Det är det som håller mig vaken nu. I alla fall fram tills ungefär 10, sen brukar det inte vara några problem med att hålla sig vaken, fram tills ungeför 8-9 och då somnar man, oavsett om tankarna har lugnat ner sig eller inte.

Law & Order: Special Victims Unit - shit vilken serie. Älskar vartena avsnitt. Visste inte att hon som spelar Olivia är den bäst betalda kvinnliga skådespelerskan (serier såklart!). Stabler; grr!

Hur som helst - nu blir det en kopp de till och sen kanske det blir någon film; typ Prince of Persia eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0