wee!

För ungefär en timme sen blev jag på super humör! Kunde berott på en sockerkick men jag är övertygad om att det var för att jag fick svar från Skottland där Mr. Blake svarade på mitt mail. Jag kom inte in i Skottland för att jag inte kunde tillräckligt, för att min engelska inte var bra nog. Jag kom inte in för att det var för många som sökte! Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev över att få det svaret!

Jag ska se till att få mer erfarenhet och sånt under året som kommer, sen blir det bara att söka nästa år igen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

skönt att höra! det är bara kämpa på och söka igen nästa år. tror du klarar det :) <3

2010-05-20 @ 00:37:19
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0