purple nails

Har precis spenderat de tre senaste timmarna med att köra till Kista, vara där i två timmar och sen köra hem. Det har blivit mycket körande de senaste dagarna men det är ju bara bra, en massa träning.

Sitter just nu och lyssnar på vinnarbidraget i ESC, riktigt bra ju! I gotta tell you how I feel about you, 'cause I, oh I can't go a minute without your love!

Imorgon blir den sista riktiga skoldagen för mig, innan studenten. Underbart, kunde dock haft en sovmorgon som uteblev av onödiga skäl. Får reda på fyra betyg till och sen bär det av hemåt igen för att kanske sola lite på baksidan om det är fint väder eller kanske skriver jag lite, vem vet? Jag har ju inte läxor så jag kan nästan göra vad jag vill!

Det luktar nagellack i hela rummet, bara för att jag var tvungen att prova det nya nagellacket jag köpte idag. Inte riktigt förgen jag tänkte mig men jag gillar den i alla fall, den blir bra till sminkningen som ska på för studenten.
Längtaaaar!

Kommentarer
Postat av: tess

1. tyskland sög balle:D



2. När skulle vi färga ditt hååår? :o

2010-06-01 @ 11:11:59
URL: http://tjockiszmul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0