Top 10<3

Fick hem Hundsport idag tack vare att Nixon är inskriven i SKK. Som vanligt började jag kolla efter bilder på belgare eftersom att det är favortihunden men så kom jag till RAS-Galleriet från 2009 och blev kär i 10 andra raser. Bellgisk vallhund är fortfarande favoriten men efter den kommer 10 andra raser:

1. Jack Russel Terrier:

Det blir fan inte mycket gulligare. Se bara de små ögonen och den lilla svansen!<3
Jag ska skaffa en och Tim ska han heta<3


2.Stafford Bull Terrier:

En hund som jag länge beundrat.
Inte bara över utseendet utan även över intelligensen.


3. Shiba Inu:

Grymt vacker hund som bara skriker efter en puss<3


4. Mops:

Ända sen jag var liten har jag velat ha en mops.
På något sätt ser jag mig sjäv i den hunden.
Liten och kaxig!<3


5.Norrfolk Terrier:

Det här är en hund man inte kan låta bli att älska.
Kolla bara på den. Att ha den i famnen en fredagkväll framför TV är ren lycka!
Mys!<3


6.Kooikerhondje:

En hundras som jag sedan innan inte kände till men som jag ögonblickligen blev förälskad i!
Kolla bara toffsarna på öronen!<3


7. Isländsk Fårhund:

What can I say?
Jag är svag för hundar med spetssvans<3


8. Manchester Terrier:

Underbara lilla underverk!
Liten och bara underbart söt! Vill ha en, nu!<3


9. Beagle:

Mina grannar har en och jag blir lika avundsjuk varje gång jag ser den<3


10. Tibetansk Spaniel:

Lilla snuttegull! Söt, sötare, sötast!<3

Jag vet att jag har en hund nu men jag vill ha en till. Det förvånade mig ganska mycket att det bara var små hundar men det kanske är så att jag redan har en stor och nu hellre vill ha en liten, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0