underbart<3

Älskingen min gick precis hem, tycker verkligen om att spendera tid tillsammans med henne. Vi kollade på en film, Stay Alive, en skräckis och sen mös vi lite - vilket slutade med att vi båda somnade.
Filmen handlade om ett gäng ungdomar som spelar ett spel och om de sedan dör i spelet så dör de på samma sätt i verkligheten. Ganska B film egentligen men jag tycker den är läskig, och jag har ändå sett en hel del rysare under mitt snart 19-åriga liv. Och att kolla på skräckfilmer med älsklingen är en av de bästa sakerna som finns. Hon blir så rädd, så lättskrämd. Och så kryper hon upp i armarna på en; underbart!<3

Så fort hon gick hem blev jag dock på dåligt humör igen. Vet inte varför; om det är vädret, att solen knappt ses längre, att jag har huvudärk eller vad det är? Jag tycker inte om det för det går oftast ut över dem som inte förtjänar det. Ursch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0