tveksamt

Idag kommer kompisarna över för att fira mig. Roligt, roligt. Fyller ju egentligen år imorgon men det är ju en söndag, och då kan man ju inte ha fest, eller?
Jag undrar verligen vad jag ska få i present, vill verklingen veta. En kompis sa att jag skulle skratta och bli jätteglad över den - vad fan kan det vara?

Måste till kusinen och hämta lite grejer som börjar på A, och sen så måstejag hem igen och börja fixa på riktigt. Vet inte om jag verkligen är ipplagt för det här. Känner stress införe filosofiprovet på tisdag som jag inte ens har börjat på och sen över att det kommer komma så många. Kan man inte bara call in sick, eller något?

Nu måste jag bege mig neråt, har en massa att göra.
~ Städa nedervången
~ Städa övervåningen
~ Dusha och göra mig half iordning
~ Fånga bussen mot Barkarbycetrum för att möta Sofia
~ Till kusinen för att hämta drickan
~ Möta upp Lotta på vägen hem
~ Göra mig helt klar, om inte Emelie kunde sminka mig innan jag drar till kusinen
~ Mamma och pappa är borta så då blir det av at börja fixa iordning
~ Beställa maten

Sen är det bara att vänta. Det roliga är dock att jag har ungefär 5 timmar på mig, kommer jag hinna? Tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0