step the fuck back

Jag är så otroligt skoltrött för tillfället att det inte ens går att beskriva ordentligt. Jag vill inte kliva upp på mornarna för att jag vet att det betyder att jag måste gå till skolan. Jag orkar inte göra någonting hemma heller, men det beror väl knappast på skoltröttheten. det tvivlar jag på i alla fall.
   Hade det inte varit för att det bara är 4 personer i klassen nu till slutet av veckan och sen sportlov så hade jag fan inte orkat gå varken imorn eller på torsdag. Det sköna med att klassen är borta är att man slipper alla onödiga kommentarer, man kommer faktiskt framåt i det man pluggar istället för att fastna pga onödiga frågor och sen viktigast av allt, mn får en syl i vädret, något som inte är så självklart i vår klass när alla är där.
   Varför kan vissa inte bara step the fuck back och låta någon annan få ordet någon gång? Är det så svårt eller är de bara jävligt kåta på sina egna röster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0