hmm...

Sitter och funderar på vilken form av träning som tilltalar mig mest. Egenligen all träning men det är vid motivationen som skon klämmer. Jag har veckor, ibland månader, då jag är hur peppad som helst men sedan kommer ett par dagar som jag inte anstränger mig alls ohc då försvinner motivationen någon månad innan jag tvingar mig själv att börja igen. Vet inte varför jag inte lyckas med att hitta en träningsform som får mig att vilja träna? Grejen är den att jag inte vill träna själv heller... Men ändå inte med vem som helst. Det måste vara någon som är på samma nivå som jag, som jag kan tävla med för det gör det hela roligare. Och det är väl ändå viktigt, att det är roligt? Att springa ä kul, med rätt person, någon form av gympa är kul, återigen med rätt person och en skön blandning av kondition, styrka och koordination är också roligt.

Jag vill ju gå ner i vikt, det är snart studentskivor, studenten, sen är det sommar och sen blir det kanske av att åka till Skottland för att plugga. Men det är inte bara därför, det är p.g.a min hälsa också, såklart.
Nej, nu ska jag ta tag i det här, men det är dock enklare när det inte är snö ute för då är det enklare att springa... Kanske skulle vänta med konditionen till snön försvinner och satsa på styrka och så tills dess? Jo ja men det låter bra. Nu är det bara att sätta igång. Och så är det slut med alla onödiga onyttigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0