födelsedagsbarn!!

Idag fyller jag hela 19 år. Shit vart tog mitt liv vägen. Snart tar jag studenten och sen är jag fri - underbart!
Igår kom kompisarna över och jösses var det kul eller vad? Hade min första bakfylla imorse, inte kul, men det gick över när älsklingen och jag gick på bio - Valentine's Day - och sen bar det av hemåt igen för ytterligare presentöppning och för att träffa släkten.
Fick 1700:- allt som allt och en Sony Ericsson T700 (sexigaste mobilen, någonsin!), en übersnygg tröja av Anna, presentkort på SF och H&M av älsklingens föräldrar, ett spel av tjejorna, halsband och underkläder av syrran och en jättegulig mugg av kompisarna. Underbart! Kunde nog inte fått en bättre fördelsedag.

Eller jo. Älsklingen kunde varit med när jag firades med släkten men hon var tvungen att åka hem. Hon kunde inte ens titta förbi. Det fick mig lite nere för jag vill ju trots allt att hon ska vara där. Men jag kan ju inte tvinga henne, så.
Nu ska jag sova, klarar nog inte av att vara vaken mer än 10 min till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0