fingers crossed!

Det känns som om inälvorna äter upp mig innifrån, så nervös är jag just nu. Jag sitter och väntar på ett samtal från en person från det skottska universitetet som jag sökt till. Jag vet inte exakt när de ringer för jag skrev att around noon was a good time och då vet jag inte om de tolkar det som noon min tid eller noon deras tid. Det verkar som deras tid men you never know.

Jag blir inte mindre nervös av att det här telefonsamtalet faktiskt kan ändra min framtid med tanke på att det har en mycket stor del av deras beslut. Jag har ju inte gjort IELTST (International English Language Testing System Test) som man faktiskt ska ha gjort. Jag hoppas verkligen att jag inte mess up, då skulle jag aldrig förlåta mig själv.

Aja, det väl bara att bita ihop och sitter här, vänta en timme till tills de ringer och hoppas att man inte dör av nervositet innan dess, fingers crossed!

Hoppas ni har en underbar helg, själv är man ledig idag ^^



Update: Ännu har de inte ringt. Pratade med älsklingen på msn och vi kom överens om att de kanske har lunch, att något annat litet dök upp, att de kollar igenom ansökan osv. En hel del bortförklaringar med andra ord. De var mest för att få mig att slippa tänka att de hade glömt bort att ringa, att nummret inte fungerade, attde missuppfattadt datumet osv. Hoppas verkligen att de ringer snart - orkar inte sitta på spänn en hel timma till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0