summer 2010

Oj vilken sommar jag kommer ha! Det är så mycket som kommer hända, så mycket som måste göras - Längtar som en galning just nu! Jaghar nog aldrig, så länge jag kan minnas, längtat till ett sommarlov så mycket som jag längtar till det här. Det spelar ingen roll att jag klassas som arbetslös så fort jag tagit studenten, jag kommer ha så sjukt roligt. Men det  kommer hända så mycket  fram tills dess också, så mycket som betyder något!

  • Babys födelsedag (26/4)
  • Jills födelsedag (12/5)
  • Valborg med tjejorna! (30/4)
  • Studentskivor (olika datum!)
  • STUDENTEN! (4/6)
  • Kryssning med tjejorna! (inte bestämt!)
  • Cissis födelsedag (20/7)
  • Norrland (inte bestämt!)
  • Arvikafestivalen (12/7-19/7)
  • Norrland igen (pre. 20/7)
  • Utöver detta, en jävla massa sol, bad, fester och annat roligt skit.

Det som lockar mest just nu dock är Studenten, festivalen och Norrland, can't wait <3
Studenten för att... ja ni fattar själva, festivalen; inte på själva uppträdanden utan som funktionär med mina tre gumsor och sen Norrland, det behövs ingen explanation där heller!

Summer 2010 here I come!


Update: Det verkar som om det blir Hultsfred som funktionär veckan innan Arvika. Dock endast om Jills, Linneas och Annas ansölningar blir antagna. Vill inte åka till Småland helt själv!


Kommentarer
Postat av: Cissi

härlig sommar du kommer ha! :D:D

själv har jag inte göra ett skit att göra, sitta och mögla hemma.. :/



åh då kan ni inte komma på mitt födelsedagskalas/fest :(



<3

2010-04-20 @ 22:37:34
URL: http://smackthat.blogg.se/
Postat av: Pill

It will be AWESOME <33

2010-04-20 @ 22:56:44
URL: http://jillpill.blogg.se/
Postat av: linnea

ANSÖLNING :D va sööööt!



Hihihi ^^ jag längtar till denna awsome summer, vi skiter i arbetslösheten, detta är the summer of out lives :D

2010-04-25 @ 22:02:04
URL: http://youngrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0