Night of the nights!

Shit! Va de kul igår eller vad? Jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv! Hela kvällen var helt perfekt och det kunde inte varit bättre!

Vaknade dock i Viktors säng imorse, 6 tequila shots senare och jag har en känsla av att jag inte borde tagit de 4 sista. Inte okej! Men det gick bra och efter att ha tagit sig till skolan, fortfarande i klänningen och en svart munkis, och blivit utstirrad pga det udda klädseln, så är jag äntligen hemma. Håller för stunden på att ladda upp alla bilderna på facebook.

Tack alla i klassen för en UNDERBAR kväll!<3<3

Klänningen :D

Lilla jag :P

I helhet :P

Kommentarer
Postat av: tess

aaaaaw vad fin du var :D håret lyckades du galant med! Har färgen gått ut föresten?:o ser mer brunt ut än violett:) fint anyway, kul att du hade en lyckad kväll <3

2010-04-01 @ 22:21:17
URL: http://tjockiszmul.blogg.se/
Postat av: Císsi

tack för en underbar kväll<3 du var jättefin i klänningen!

2010-04-01 @ 23:23:39
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0