hemma

Varför ska jag bli sjuk för? Jag blir aldrig sjuk ju. Just nu när det är mycket i skolan. Mycket roliga saker att planera. Just nu när alla är så jobbiga hemma så ska jag bli sjuk så att jag inte kommer bort från dem. Orkar inte med det!
Saknar Baby också. Vi pratade om att hon skulle sova här idag också. Eller jag pratade för det är mest jag som gör det. Hon tar inte initiativet, någonsin till sång. Aja, hon kommer väl inte göra det heller, för hon har 'annat att fixa'. Palla.

Nu ska jag väl kolla på en film eller nåt, låtsas att jag är i en annan värld. Tiden brukar gå mycket fortare då.


Kommentarer
Postat av: Pill

I know the feeling about that <3 Det är jämt jag som frågar Jimmy och om han säger att vi ska träffas imorgon så blir det inte så. Antingen så "orkar" han inte eller så gör han något annat. Blir så trött!

2010-04-21 @ 21:56:19
URL: http://jillpill.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha du har alltså fortfarande inte märkt att jag alltid kommer i princip ^^

2010-04-22 @ 12:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0