bam-bam!

Idag är jag på strålande humör! Det kommer frmodligen att gå över men just nu känns det som om det kommer fålla i sig för evig! Jag vet inte varöfr jag är på så bra humör men det spelar ingen roll, så länge det håller i sig. Solen skiner, ingen skola, ska övningsköra senare, imorn blir det hem till älskligen för middag, ska fira hennes födelsedag. Great!
Har mer och mer ångest över studenten för varje dag som går, bara för att jag inte vet hur det blir efter skolan. När det löser sig känns det nog bättre. Men inte ens den ångesten kan rå på mig idag, för jag är G.L.A.D!
Linnea och Jill kommer hit snart för vi ska göra lite läxor, sen är jag ledig resten av helgen, övningsköra ska jag göra imorn också. Kan inte bli bättre!

Bara för att jag är på så bra humör slänger jag in en bild Mr. Hawtness himself!<3

Det enda som skulle kunna göra det hela bättre, skulle vara om jag fick åka till England och gå på en McFly konsert med Anna; GRATIS!

Kommentarer
Postat av: Cissi

kul :D

2010-04-24 @ 15:27:32
URL: http://smackthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0