44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Very much not!
3. Hur mår du just NU? Fryser och stressad
4. Hur luktar du? Som mig själv
5. Berätta om din senaste dröm – Hahah I'd rahter not.. ^^
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Verkligen!
7. Vad vill du ha just nu? En säng
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Japp
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter!
10. Använder du smileys? Ibland ;P
11. Har du träffat någon kändis? Japp
12. Gillar du keso? Absolut
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Zombie med Cranberries
14. Hur många länder har du besökt? Oj... 6-7 skulle ja tro
15. Är dina föräldrar stränga? Inte direkt men dom är inte särskilt medgörliga heller...
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Självklart! xD
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nope.. XD
18. Brukar du hyra film? Ibland
19. Var kommer du vara på lördag? Var med Anna och sen Kista med syster min
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Var inte på plats men ja kommer ihåg var jag var, vad jag hade på mig, vad personen jag var med hade på sig och vad som hände efter
22. Vad åt du till lunch i dag? Macka...
23. Har du lockigt hår? Ibland
24. När grät du senast? Igår
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja... -.-
26. Favoritårstid? Sommaren!
27. Vem höll du senast i handen? Baby
28. Sover du med TVn på? Herregud nej!
29. Tycker du att du är gammal? Inte än
30. Är du mörkrädd? Ibland, beror på vart jag är
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja, det kunde vart bättre men det duger :)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Japp
33. Har du bra syn? Jag tycker det.
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma - köket, pappa - sovrummet
35. Vad har du på dig just nu? Linne, cardigan och jeans
36. Vad var det senaste du köpte? Minns inte... ^^
37. Hatar du mer än 3 personer? Japp!
38. Använder du sushipinnar? Sushipinnar? Sällan..
40. Äger du ett vapen? Räknas naglar? ^^
41. Gillar du ditt hår? För det mesta men när det är kaos så är det K.A.O.S!
42. Gillar du dig själv? Ibland
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma <3
44. Hur ofta använder du MSN? Definera ofta ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0